Spyder

Wymiana, zwrot

Wymiana/zwrot towaru w terminie

Co zrobić, jeżeli zakupiony towar Ci nieodpowiada i chcesz go zwrócić lub wymienić?

  • Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że nie był on używany oraz nie jest w żaden sposób zniszczony (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny")
  • Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  • Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania i nie pozbawiony oryginalnej metki wraz z kserokopią dowodu zakupu – nadający się do dalszej sprzedaży. Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.
  • Produkty składające się z wielu elementów nie mogą być zdekompletowane.
  • Jeśli którykolwiek z powyższych warunków nie zostanie dotrzymany, zwrot nie będzie uwzględniony

Zwroty/wymiany/reklamacje prosimy przesyłać tylko pocztą zwykłą - nie za POBRANIEM - przesyłek pobraniowych nie odbieramy!
Zwroty/wymiany/reklamacje prosimy przesyłać tylko pocztą polską - nie KURIEREM - przesyłki kurierem nie ma kto odebrać (jest to adres poczty)!

 

Gdzie i jak zwrócić / wymienić towar

Towar wysyłać pocztą poską na adres:

GAMISport-Jeans s.r.o.
Wolności 7
Goleszów
43-440


Tel:. +420 725 698 888, +420 558 326 246

Do wracanego towaru trzeba dołączyć kopię dowodu zakupu (faktura).
Do przesyłki prosimy dołączyć list wyjaśniający sytuację oraz preferowane rozwiązanie sytuacji (wymiana na inny rozmiar, inny towar, zwrot pieniędzy)!
Formułarz o odstąpieniu od umowy, lub możesz użyć ten formułarz: Reklamacja/wymiana

Klient wysyła towar na swój koszt.
Wracany towar trzeba dobrze zapakować oraz zabezpieczyć, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.

Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez sklep towaru przelewem na wskazany rachunek bankowy.
Pieniądze zwracamy tylko za towar,  koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

 

Więcej informacji na temat sposobu postępowania w przypadku reklamacji można znaleźć TUTAJ.