Technologia Dynastar

 

Dynastar Przegląd technologii

 

 

TECHNOLOGY Autodrive

Dynastar Autodrive technologia opracowana - pojęcie, które zapewnia wyjątkową wydajność narty zwiększyć użyteczność kategorii. Tworzy to nową dynamikę jazdy na nartach, która daje zaawansowanych jazdy wzdłuż krawędzi nowy wymiar - dokładne rozmieszczenie oraz start łuku, idealne mocy w liniach przesyłowych łuku, przyspieszenie w końcu, ogólna wysoką stabilność narty, idealne do przechowywania lodu. Sekret Autodrive technologii leży w tříkonstrukčních integracji technologii (górna część obudowy, klasyczny sandwich w środy i piątki narty ze ścianami bocznymi, przesuwne uchwyt) jeden narciarskich o unikalnej konstrukcji płyty.

Połączenie trzech elementów technologii

1] TOE. [Narciarskich precyzyjnym zginać w obu kierunkach - w zkutu i zgięcia. Oszczędzanie energii i stabilności w całej długości, doskonałe obrzeża, przewidywalności.
[2] BOARD. Pad Slip chwycić powiązania dla optymalnego zarządzania narty w łuk, wysiłku mniej kontroli, dokładność sterowania.
[3] piątki. - Powoduje przyspieszenie efektu, które zapewniają szybkie przejście do następnego łuku bez utraty prędkości i kontrolę nad łuku nie narty mini, to nadal biegnie wzdłuż krawędzi. Control, silne poparcie dla przyspieszenia przy wyjściu z łuku.

 

 

Autodrive TECHNOLOGY FLUID

 

Nowa technologia Fluid zapewnia Autodrive siłę i precyzję jazdy. Umożliwia naturalne narty ugięcia i zaprasza narciarzy mieć nieznany świat rzeźbiarskich. Autodrive system Fluid nie tylko optymalizuje wszystkie fazy krzywej (grip mocniejsze i bardziej wydajne reakcji odwrotnej), ale także poprawia właściwości mechaniczne połączenia między elementami ski (końcówka, w środku, po kolana) i na różnych etapach łuku (wdrożenie, utrzymanie i zakończenia).

[1]) Środkowy panel: trzy mechanicznych elementów złącznych nart.
b) amortyzator gumowy
[2]) Płyta jest inicjowanie łuku w ścisłym powiązaniu z powłoki narciarskich i umożliwia precyzyjne sterowanie.
[3] Zarząd działa, takich jak zwiększenie tytan boki i ze względu na swoją wytrzymałość umożliwia efektywne przenoszenie mocy.
[4] Łuku płyta wygina się swobodnie, umożliwiając precyzyjne sterowanie ugięcia nart.
[5] Kiedy obciążenie jest zwolniony narty, skompresowane transfery wiosną wszystkie z energii zmagazynowanej w stopy.

 

Autodrive Technology

 

[1] Autodrive Flex
Racing pokładzie wykorzystuje opatentowaną technologię łączenia monocoque narty sandwich z różnych wannowa, zamontowane z dwóch części połączonych ze sobą płytki. Energia zgromadzona w środku buta narciarskiego ma koncentrować się w trzech kierunkach i dostawy narciarskich Doskonała obsługa i stabilności w łuku. Efekt wynikowy jest precyzja, doskonałą przyczepność i ostre wyjście z łuku.

[2] Autodrive SYSTEM Rebound
technologii Autodrive z titanalovou lub płyty kompozytowe. Między Zarządem a narty są także dodano cztery ogniwa polimerowe (Rebound System), które działają głównie na zasadzie sprężyny lub poduszki powietrzne. Pochłania wstrząsy podczas najazdu krzywej "wchłonąć" energii i pozostawienie go na publikowane przeciwnie. Zalety - większe przyspieszenie krzywej przechodzi z ˘, ˘ profesjonalnie rację kontroli, doskonały kontakt z narciarskich śniegu, dokładność.

[3] Autodrive SD
Łączenie powłoki i struktury warstwowe. Charakter projektu zwiększa zdolność materiałów, z których wykonana jest narciarskiego, pochłaniają drgania i nieprzyjemne nierówności. Szczególnie w kształcie stopy narty ski pozwala stałego monitorowania i powoduje efekt przyspieszenia. Zalety: - idealne do przechowywania lodu, precyzyjną kontrolę całego łuku większej pewności i przy dużej prędkości i lodu.

[4], Autodrive W wyłączność
Technologia przeznaczona wyłącznie dla kobiet, łącząc monocoque sandwich w większości modeli z płytą dwuczęściowy, co poprawia kontakt z narciarskich śniegu. Rezultatem jest lepsza kontrola nieba, wygodne i łatwe w użyciu, a tym samym korzyści przy minimalnym wysiłku. Kształtowanie stopy narty pomaga w lepszej równowagi przód-tył. Zwiększona pionowe boki odpowiadają dokładnie sposób, w jaki kobiety zazwyczaj przekładają ciśnieniem do krawędzi nart.

[5] Autodrive Fluid
NEW Autodrive technologii Fluid nie tylko optymalizuje wszystkie fazy krzywej (pewniejszy uchwyt i bardziej efektywnych reakcji odwrotnej), ale także poprawia właściwości mechaniczne połączenia między elementami ski (końcówka, w środku, po kolana) i na różnych etapach łuku (wszczęciu postępowania, utrzymania i zakończenia połączenia).