Jak postępować w przypadku reklamacji
W przypadku wystąpienia jakiś problemów lub wad z zakupionym towarem prosimy o kontaktowanie nas emailem lub telefonicznie z dokładnym popisem reklamacji. Kwalifikowany pracownik poda wszystkie niezbędne informacje, doradzi, czy jest możliwa naprawa wady samym klientem lub czy będzie trzeba wysłać towar do nas.
W przypadku odkrycia wady należy przesłać towar niezwłocznie do nas, nie może być już dalej używane! Wada może przyczynić się do stworzenia dodatkowych wad lub zaburzeń. W tym przypadku może być reklamacja rozpatrzona negatywnie.
W przypadku towarów o dużej objętości niektóre firmy oferują przyjazd swojego pracownika bezpośrednio do Ciebie (w przypadku uzasadnionych reklamacji nie płacisz żadnych opłat za naprawę lub wysyłkę), w przypadku towaru o mniejszyj rozmiarach, konieczne jest dostarczyć towar do serwisu osobiście lub pocztą.
Jeżeli wysyłasz towar do reklamacji to trzeba dołączyć do przesyłki następujące dokumenty: