Reklamacja

Jak postępować w przypadku reklamacji

W przypadku wystąpienia jakiś problemów lub wad z zakupionym towarem prosimy o kontaktowanie nas emailem lub telefonicznie z dokładnym popisem reklamacji. Kwalifikowany pracownik poda wszystkie niezbędne informacje, doradzi, czy jest możliwa naprawa wady samym klientem lub czy będzie trzeba wysłać towar do nas.

W przypadku odkrycia wady należy przesłać towar niezwłocznie do nas, nie może być już dalej używane! Wada może przyczynić się do stworzenia dodatkowych wad lub zaburzeń. W tym przypadku może być reklamacja rozpatrzona negatywnie.

W przypadku towarów o dużej objętości niektóre firmy oferują przyjazd swojego pracownika bezpośrednio do Ciebie (w przypadku uzasadnionych reklamacji nie płacisz żadnych opłat za naprawę lub wysyłkę), w przypadku towaru o mniejszyj rozmiarach, konieczne jest dostarczyć towar do serwisu osobiście lub pocztą.

Adres do reklamacji lub zwrotów: 
Gamisport - Departament Skarg
Koperníková 1158
Třinec 73961
Email: sklep@gamisport.pl

Jeżeli wysyłasz towar do reklamacji to trzeba dołączyć do przesyłki  następujące dokumenty: 

Termin rozpatrywania reklamacji
Sklep zobowiązuje się do nieprzekraczania terminu 14 dni roboczych (od daty przyjęcia reklamowanego towaru do sklepu) na rozpatrzenie reklamacji.

Zwrot pieniędzy przekazem pocztowym nie jest niestety możliwy. Tylko przelewem bankowym na konto klienta.

Prawo do reklamacji nie odnosi się do następujących przypadków:
•    Uszkodzenia mechaniczne, które powstały w wyniku nieostrożnej manipulacji.
•    Zużycie produktu lub jego części z tytułu powszechnego użytkowania i zużycia czasem.
•    O ile termin gwarancji reklamowanego towaru minął przed datą zgłoszenia reklamacji.
•    Niekwalifikowaną instalacją, nieodpowiednim traktowaniem, obsługą, manipulacją z towarem.
•    Towar był uszkodzony przez żywioł.
•    Towar był uszkodzony nieodpowiednią lub zaniedbaną konserwacją.