Spyder

Regulamin

Regulamin zakupów w skrócie

  • Minimalna kwota zamówienia musi wynosić 50 zł (bez opłat za dostawę).
  • Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu odebrania towaru i trwa 24 miesięcy (jeżeli nie został określony inaczej).
  • Podczas odbioru konieczne jest sprawdzenie zawartości paczki i stanu produktu.
  • W wypadku, iż jest produkt uszkodzony, należy dany produkt zaraz wysłać spowrotem.
  • Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni.
  • Przy zamówieniu nad 500 zł opłata pocztowa gratis.

Dostawa i formy płatności

Dostawa GLS Polska GLS Polska GLS Polska Odbiór osobisty
Opłata Za pobraniem Przelew bankowy PayPal Gotówką
Cena 25 20 20 Gratis

Przy zamówieniu nad 500 zł opłata pocztowa gratis!

Za pobraniem

Cenę za zamówione produkty można opłacić gotówką spedytorowi firmy kurierskiej w momencie odebrania paczki.

Przelew bankowy

Do opłaty za towar za pośrednictwem przelewu bankowego wyślemy do Ciebie informacje potrzebne do wykonania przelewu bankowego.

Gotówką

Towar można odebrać w naszym sklepie w Trzyńcu (ulica Koperníková 1158, Czechy).

Karta kredytowa i płatności PayPal

Ten sposób opłaty przeprowadzany jest zaraz po dokonaniu zamówienia, w chwili, kiedy dojdzie do przekierowania ze strony sklepu do systemu płatności elektronicznej PayPal. Można tutaj użyć kart takich jak Visa, Visa Electron, Mastercard oraz Maestro. Następną metodą jest opłata przelewem bankowym PayPal.

FORMY ZAMÓWIEŃ

  • Koszyk
  • E-mailem
  • Wszystkie zamówienia zostaną potwierdzone e-mailem.

Wszystkie ceny podane na stronach Gamisport.pl zawierają podatek VAT i oprócz opłaty za dostawę nie nalicza się do nich nic więcej (ani za zapakowanie, ubezpieczenie itp.). Przy zamówieniu nad 500 zł opłata pocztowa gratis!

Okres, w którym są ceny aktualne jest końcowy, niż dojdzie do zmiany.

REKLAMACJA I REGULAMIN

Jak zreklamować produkt

  1. W przypadku wykrycia wad czy uszkodzeń na produkcie, prosimy o skontaktowanie się z nami i o podanie szczegółowych informacji dotyczących wady. Pracownik obsługi klienta następnie wytłumaczy wszystkie kroki, jak postępować w takiej sytuacji (czy jest możliwe naprawić wadę, czy raczej konieczne jest wysłanie towaru do reklamacji). Prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem wysłania e-mailu na adres sklep@gamisport.pl.
  2. W przypadku, iż jest produkt bardzo uszkodzony, konieczne jest natychmiastowe wysłanie do nas, nie można produktu dalej używać. Wada, która została stwierdzona jako pierwsza może prowadzić do dalszego uszkodzenia produktu. W tym wypadku nie można byłoby spodziewać się pozytywnego rozporządzenia reklamacji.
  3. W przypadku, iż chodzi o towar o dużej objętości, oferują niektóre serwisy wysłanie technika na adres klienta (w przypadku pozytywnego rozporządzenia rekamacji klient nie płaci żadnych opłat ani transport). Towar o małej objętości konieczne jest doręczyć osobiście, kurierem czy za pośrednictwem poczty. Z rozporządzeniem reklamacji nie są związane żadne koszty.
Adres do wysłania reklamacji:
GAMISport-Jeans s.r.o.
Wolności 7
Goleszów
43-440
Tel.: +420 558 326 246
Email: sklep@gamisport.pl

W przypadku, iż wysyła klient towar do reklamacji, konieczne jest dołączenie do wysyłki następujące dokumenty:

  • Faktura/paragon (kopia)
  • Dokładnie wypełniony formularz reklamacyjny (konieczne jest szczegółowe opisanie wady), lub możesz użyć ten formułarz: Reklamacja
  • propozycja do rozwiązania reklamacji (naprawy / wymiany)

Termin rozpatrywania reklamacji

W przypadku, iż chodzi o konsumenta, reklamacja zostanie rozporządzona w terminie 14 dni. Jeżeli jest możliwe rozporządzenie zobowiazania więcej sposobami, prawo do wyboru ma dłużnik, jeżeli nie było uzgodnione inaczej. Od wybranej decyzji nie można już wycofać się.“

Prawo do skorzystania z gwarancji nie dotyczy następujących przypadków:

  • Uszkodzenie mechaniczne powstałe podczas nieostrożnej manipulacji.
  • Zużycie produktu i jego części spowodowane użytkowaniem.
  • Upłynięcie okresu gwarancyjnego dzień przed dniem reklamacji towaru.
  • Niewłaściwa instalacja, obsługiwanie się, manipulacja czy zaniedbanie troski o produkt.
  • Towar został uszkodzony żywiołami.
  • Towar został uszkodzony podczas niewłaściwego utrzymywania.

I. Postanowienia ogólne

Regulamin dotyczy zakupów w sklepie internetowym www.gamisport.pl (zwany dalej „sklep internetowy“). Regulamin obejmuje szczegółowo opisane prawa i obowiązki sprzedającego, którym jest administrator sklepu internetowego GAMIsport-jeans s. r. o., z siedzibą na ulicy Koperníkova 1158, 739 61, Třinec; NIP: 28643453, numer rejestracyjny w RH: Ostrava/C/36439/29.12.2010. Urząd ewidencyjny: Miejski urząd Třinec, po stronie jednej a po drugiej kupujący. Wszelkie umowy zawarte są zgodnie z prawem Republiki Czeskiej.

W przypadku, iż konsument przedstawia jedną ze stron, wszelkie umowy zawierane są na podstawie kodeksu cywilnego (nr 89/2012 Dz.u.) oraz ustawą o ochronie konsumentów (nr 634/1992 Dz.u.).

W przypadku, iż po stronie znajduje się inny subjekt, wszelkie umowy nie podane w regulaminie podlegają kodeksu handlowemu (nr 513/1991 Dz.u.), wraz z późniejszymi zmianami.

II. Podstawowe pojęcia

Umowa konsumencka:

Jest umowa kupna, umowa o dzieło oraz inne umowy, w wypadku, iż po stronie jednej jest konsument a po drugiej stronie dostawca.

Dostawca:

Jest osoba, która podczas uzawierania umowy działa w zakresie własnej czy innej działalności gospodarczej. Jest to przedsiębiorca, który bezpośrednio lub za pośrednictwem innych przedsiębiorców dostarcza kupującym towar albo usługi.

Kupujący/Konsument:

Jest osoba, która podczas uzawierania umowy niedziała w zakresie włastnej czy innej działalności gospodarczej. Jest to osoba, która zakupuje towar albo usługi, które nie są używane dla prowadzenia działalności gospodarczej z tymi produktami i usługami.

Kupujący/nie Konsument:

Jest osoba, która podczas uzawierania umowy działa w zakreszie własnej czy innej działalności gospodarczej.

Sklep internetowy:

E-commerce lub inny systém zamówień obsłuwiwany w internecie przedsiębiorcą, który znajduje się w pozycji dostawcy, który oferuje kupującemu towary i usługi.

Umowa kupna:

Zamówienie dokonane przez kupującego jest podstawą do umowy kupna a ta umowa zawarta jest w chwili doręczenia zobowiązującej zgody kupującemu z tą właściwą podstawą (zobowiązującym potwierdzeniem zamówienia ze strony sprzedawcy). Od tego momentu powstają pomiędzy kupującym i sprzedającym wzajemne prawo i obowiązki.

III. Informacje dotyczące umowy kupna oraz regulamin zakupów

Zawarciem umowy kupna kupujący potwierdza, iż zapoznał się z następującymi zasadami i warunkami i również potwierdza akceptację tego regulaminu. O tych zasadach i warunkach jest kupujący informowany przed dokonaniem zamówienia i ma możliwość zapoznać się z nimi. Warunki te są częścią składową zawartej umowy kupna.

Umowa uzawierana jest w języku czeskim, jeżeli nie sprawia to problemu dla kupującego czy sprzedającego, można spisać umowę w innym języku wygodnym dla obu stron. Zawarta umowa zostaje przez sprzedawcę archiwowana w celu pomyślnego dokonania sprzedaży i nie jest dostępna dla trzecich osób. Informacje dotyczące technicznego procesu dokonywania zakupu są widoczne podczas samego dokonywania zamówienia w naszym sklepie internetowym a kupujący ma prawo do kontroli zamówienia jeszcze przed wysłniem zamówienia i może to zamówienie poprawić. Niniejsze warunki handlowe są wyświetlane na stronach naszego sklepu internetowego i umożliwiają tak ich archiwizajci i odtwarzaniu przez kupującego.

IV. Cena towaru i opłata

Wszystkie ceny towarów i usług w sklepie internetowym są podane wraz z podatkiem VAT. O całkowitej cenie towarów (w tym opakowania, koszty transportu i zastosowane zniżki) jest kupujący informowany przed dokonaniem zamówienia.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, bez jakiegokolwiek osrzeżenie kupującego. Ta zmiana ceny nie ma wpływu na już dokonane zamówienia.

Metodę zapłaty za towar wybiera sam kupujący podczas dokonywania zamówienia, gdzie są do dyspozycji następujące opcje:

  1. gotówką przy odbiorze osobistym w sklepie
  2. przelewem bankowym na konto bankowe, kartą kredytową
  3. za pobraniem podczas odbioru paczki od spedytora firmy kurierskiej

Zwracamy uwagę kupującego na fakt, iż przy opłacie zamówienia za pośrednictwem przelewu bankowego, zamówienie otrzymuje status „Opłacone“ w chwili zaksiegowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Cena towaru jest ważna przez cały okres realizacji zamówienia, do daty, w której administrator wprowadzi nowe ceny.

V. Terminy realizacji, forma i odbiór przesyłki

Czas niezbędny do wysłania towaru, czyli czas wydania towaru przewoźnikowi, jest podany w opisie produktu, i średnio są do 2 – 7 dni od potwierdzenia opłaty za zamówienie.

Całkowity czas dostawy zależny jest równiż od wybranej metody wysyłki i kupujący ma do wyboru następujące opcje:

  1. odbiór osobisty, towar dostępny jest w okresie od 2 – 7 dni – w cenie 0 zł, kupujący jest zawsze z góry infomowany o kontretnym dniu odbioru towaru
  2. dostawa GLS, gdy paczka dostarczana jest kupującemu w ciągu 2 – 7 dniach roboczych – w cenie 25 zł (przy opłacie za pobraniem) i w cenie 20 zł (przy opłacie przelewem na konto); ceny mogą się różnić w wziązku z aktualnymi cenami transportu.

Zamówiony towar jest doręczony wraz z fakturą, która służy również jako karta gwarancyjna.

Kupujący/nie konsument jest zobowiązany do sprawdzenia towaru dostarczonego przez sprzedającego, natychmiast po odbiorze towaru a zaraz, w przypadku wad, informować o tym sprzedającego. Podpisaniem listu przewozowego kupujący potwierdza nieuszkodzenie towaru podczas dostawy.

Kupujący/konsument nie jest zobowiązany do sprawdzenia towaru po trzymaniu, ale w jego własnym interesie polecamy kontrolę towaru, ponieważ można tym zapobiec problemu z reklamacją towaru uszkodzonego podczas dostawy. Zastrzeżenia do dostarczonego towaru ma możliwość kupujący wpisać do listu przewozowego. Kupujący ma prawo do odmowy przyjęcia paczki z uszkodzonym towarem i wpisać ten fakt do listu przewozowego.

VI. Gwarancja

Jeżeli nie został w karcie gwarancyjnej inaczej określony okres gwarancji, wynosi okres ten 24 miesięcy.

Okres gwarancyjny rozpoczyna się od przyjęcia towaru przez kupującego. Okres gwarancji przedłuża się o okres, w którym towar był naprawiany. W przypadku wymianty towaru na nowy, okres gwarancji jest liczony na nowo od daty wymiany towaru.

Gwarancja nie objemuje zużycie towaru spowodowane jego normalnym użytkowaniem. W przypadku, gdy kupujący decyduje się na roszczenia, konieczne jest skontaktowanie się z działem skarg (kontakt znajduje się na internetowych stronach naszego sklepu).

Konsument ma prawo do gwarancji:

  1. Jeśli chodzi o wady, które można naprawić – prawo do bez opłatnego, szybkiego usunięcia wady, prawo do wymiany uszkodzonego towaru albo uszkodzonej części wymiennej. Jeżeli nie jest możliwe takie postępowanie, konsument ma prawo na zniżkę z ceny zakupu towaru albo odstąpienie od umowy;
  2. jeżeli chodzi o wadę, której nie można naprawić ze względu na prawidłową funkcjonalność produktu, ma prawo do wymiany towaru lub odstąpienie od umowy;
  3. jeżeli chodzi o wady, które można naprawić, jednak wady pojawiają się ponownie i kilkakrotnie i mają wpływ na prawidłową funkcjonalność produktu, ma prawo do wymiany towaru czy odstąpienie od umowy;
  4. jeżeli chodzi o inne wady, których nie można usunąć a nie wymaga wymiany, ma prawo na zniżkę z ceny zakupu towaru albo odstąpienie od umowy.
  5. Sprzedawca decyduje o reklamacji natychmiast, w bardziej skomplikowanych przapadkach w ciągu 3 dni. Do tego okresu nie jest włączony czas potrzebny do wykonania oceny reklamowanej wady. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni, w tym czas usunięcia wady. Okres ten może zostać przedłużony za zgodą konsumenta. Po upływie tego okresu ma konsument takie same prawa, jak w przypadu wad, które nie można usunąć a na podstawie tego odstąpić od umowy.

Sprzedawca jest zobowiązany wydać pisemne potwierdzenie o tym, kiedy konsument zastosował prawo do reklamacji, jaka jest treść reklamacji i jakie motody rozpatrzenia reklamacji konsument żąda. Następnie również potwierdzenie daty i sposobu rozporządzenia reklamacji, wraz z potwierdzenie o wykonaniu naprawy i okresie trwania usunięcia wady, czy też pisemne uzasadnienie odrzucenia reklamacji. Obowiązek ten dotyczy także innych osób wyznaczonych do przeprowadzenia napraw.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, kupujący/konsument ma prawo na zwrot kosztów powiązanych z reklamacją. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu uszkodzonego towaru, konsument ma prawo do zwrotu kosztów powiązanych z tym odstąpieniem od umowy.

Gwarancja nie dotyczy następujących przypadków:

  • Mechaniczne uszkodzenie powstałe niewłaściwym obsługiwaniem się.
  • Zużycie produktu i jego części w związku z ich normalnym użytkowaniem.
  • Po skończeniu okresu gwarancji dzień przed tym terminem.
  • Nieprawidłowa instalacja, obsługa, manipulacja czy nieodpowiednia troska o towar.
  • Towar został uszkodzony podczas żywiołów.
  • Towarz został uszkodzony podczas nie właściwej manipulacji czy zaniedbanego utrzymywania.
  • Do reklamacji konieczne jest dołączenie w każdym przypadku kopii faktury i potwierdzenie zapłaty za towar, który jest przedmiotem reklamacji a również list z szczegółowym opisem reklamacji.

VII. Odstąpienie od umowy

Konsument ma, zgodnie z postanowieniami § 1829 (1) Kodeksu cywilnego, prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania otwaru. Jesli tak zdecyduje się, jest on zobowiązany do dostarczenia formułarza o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej(emailowej) i dostarczyć nieuszkodzony towar, bez śladów użytkowania lub zużycia, najlepiej w oryginalnym opakowaniu i z wszelką akcesorią, a wszystko to w określonym terminie (odstąpienia od umowy muszą być dostarczone nie później niż w ostatnim dniu okresu 14dniowego okresu). Nie wyklucza to możliwość wysłania zwracanego towaru aż po odstąpieniu od umowy kupna a w tym przypadku sprzedający wymaga, aby reklamowany towar został natychmiast wysłny.

 

Sprzedawca, po otrzymaniu towaru do reklamacji, zwróci odpowiednią kwotę konsumentowi w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy kupna – tylko przelewem bankowym, zgodnie z ogólnymi przepisami Kodeksu cywilnego.

Sprzedawca ma prawo zwrócaną kwotę obniżyć o koszty poniesione podczas zwrotu towaru. W tym przypadku takie koszty faktycznie poniesione jest w stanie konsumentowi wykazać na podstawie potwierdzeń. To prawo nie jest używane jako metoda rozwiązywania reklamacji towaru.

Konsument nie ma prawa do odstąpenia od umowy zgodnie z § 1837 Kodeksu cywilnego:

  • na świadczenie usług, jeśli były one za jego zgodą rozpoczęte przed upływem 14 dni od na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od akceptacji,
  • na dostawę towaru czy usług, których cena zależna jest od odchylenia rynku finansowego niezależnie od woli dostawcy,
  • na dostawę towaru przystosowanego życzeniom klienta, a także towarów, które się szybko psują, zużyciem czy starzeniem,
  • na dostawę nagrań audio i wideo, programów komputerowych, jeżeli konsument uszkodzi oryginalne opakowanie,
  • na dostawę a gazet, periodyków czy czasopism,
  • do gier lub loterii.
  • Jeżeli wartość produktów została obniżona (doszło do częściowego zużycia towau, towar nie jest w całości albo był uszkodzony – czyli nastąpiło bezpodstawowe wzbogacenie się, albo doszło do uszkodzenia), jest kupujący zobowiązany do zastąpienia brakujących wartości w gotówce – w praktyce kwota ta odjęta jest od ceny towaru, która zwracana jest konsumentowi.

Sprzedawca podkreśla, iż 14-dniowy okres do możliwości odstąpienia od umowy dotyczy tylko kupującego/konsumenta, jak określono w pkt II. części warunków handlowych i nie dotyczy Kupującego/Nie konsumenta.

VIII. Niezgodności z umową

W przypadku, iż towar podczas przejęcia nie odpowiada towaru, który obejmuje umowa kupna (zwaną dalej „niezgodności z umową“), kupujący ma prawo do tego, żeby mu sprzedawca bezpłatnie i bez zbędnej zwłoki uwiódł towar do odpowiedniego stanu, jaki jest podany w umowie kupna a to wszystko wg zażądania kupującego albo wymianą towaru czy też jej naprawą; jeżeli nie jest możliwe takie postępowanie, kupujący ma prawo do otrzymania zniżki z ceny towaru lub do odstąpienia od umowy. Nie dotyczy to przypadku, kiedy kupujący przed przejęciem towaru o niezgodności z umową kupna wiedział albo niezgodność z umową kupna sam spowodował. Niezgodność z umową kupna, która pojawi się podczas sześciu miesięcy od dnia przejęcia towaru, uważana jest za niezgodność istniejącą już w chwili przejęcia, jeśli nie jest to sprzeczne ze sprawą albo nie zostało udowodnione inaczej.

Zgodnością z umową kupna rozumiane jest, iż sprzedawanej rzeczy jakość i użytkowe właściwości wymagane umową, sprzedawcą, producentem albo jego zastępcą opisane albo na podstawie ich wykonanej reklamy oczekiwane, lub jakość i użytkowe właściwości dla rzeczy tego typu odpowiednie, która spełnia wymagania przepisów, jest w odpowiedniej ilości, rozmiarze albo wadze i odnosi się do określonego celu, dla którego sprzedawca podaje użytkowanie albo dla którego jest zazwyczaj używany.

IX. Ochrona prywatności

Podmiot jest jest rejestrowanym administrátorem danych osobowych. Dane osobowe (konkretnie imię, nazwisko i adres) klientów są przechowywane zgodnie z prawem Republiki Czeskiej, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych nr 101/2000 Dz.u., wraz z następnymi załącznikami i przepisami. Wszystkie informacje otrzymane od naszych klientów są używane wyłącznie dla nas (do udanej realizacji zamówienia) i nie są udostępniane osobom trzecim, ani nie będą użyte do reklamy naszego sklepu. Wyjątek stanowią przewoźnicy, którym przekazywany są dane osobowe klientów w zakresie minimalnym, które są potrzebne do dostarczenia towaru klientowi. Dane osobowe klientów są całkowicie zabezpieczone przed nadużyciem. Zawarciem umowy klient wyraż zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych w naszej bazie danych, po udanej realizacji umowy i to do okresu jego pisemnego oświadczenia o niezgodności z takim przetwarzaniem i przechowywaniem danych. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich naprawy, w tym innych praw do tych danych.

Niniejsze warunki handlowe były konsultowane SOS - Stowarzyszenie obrony konsumentów (www.spotrebitele.info), co potwierdza otrzymane unikalne logo SAOP oznaczające przeprowadzenie audytu konsumpcyjnego regulaminu, który można znaleźć na http://www.spotrebitele.info/audit/audit.php. W razie wątpliwości dotyczących tych warunków można wszystkie zapytania skierować na http://www.spotrebitele.info/poradna/vlozdotaz_saop.php albo zadzwonić na SOS 900 08 08 08 (8Kč/min).

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o skontaktowanie się z firmą Gamisport.


ODR

Ze skutkiem od dnia 15 lutego 2016 roku Komisja Europejska utworzyła platformę dla alternatywnych metod rozwiązywania sporów, która pozwala konsumentom w rozwiązywaniu sporów dotyczących ich zamówień online bez procesu. Proces rozwiązywania sporów jest dostępny pod poniższym linkiem zewnętrznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Niestety nie jesteśmy odpowiedzialni i nie możemy rozwiązywać kłótnie poza drogą sądową. Jeżeli konsument życzy sobie złożyć reklamację, prosimy skontaktować się z nami drogą mailową - sklep@gamisport.pl

Elektroniczna ewidencja dochodów

"Według Ustawy Republiki Czeskiej w sprawie ewidencji dochodów sprzedawca jest powinien wystawić klientowi paragon. Jednocześnie jest powinien zaewidować odebrany dochód administratorowi podatków on-line; w razie wypadku technicznego najpóźniej do 48 godzin."

 

WŁAŚCICIEL

GAMIsport-jeans s.r.o.
Koperníkova 1158
73994 Třinec
NIP: 28643453
DIČ: CZ28643453
Nr rachunku bankowego: 18132015370400390430000001
Nr wpisu w rejestrze handlowym: Ostrava/C/36439 /29. 12.2010