Dostawa | GLS Polska | GLS Polska | GLS Polska | Odbiór osobisty |
Opłata | Za pobraniem | Przelew bankowy | PayPal | Gotówką |
Cena | 25 | 20 | 20 | Gratis |
Przy zamówieniu nad 500 zł opłata pocztowa gratis!
Cenę za zamówione produkty można opłacić gotówką spedytorowi firmy kurierskiej w momencie odebrania paczki.
Do opłaty za towar za pośrednictwem przelewu bankowego wyślemy do Ciebie informacje potrzebne do wykonania przelewu bankowego.
Towar można odebrać w naszym sklepie w Trzyńcu (ulica Koperníková 1158, Czechy).
Ten sposób opłaty przeprowadzany jest zaraz po dokonaniu zamówienia, w chwili, kiedy dojdzie do przekierowania ze strony sklepu do systemu płatności elektronicznej PayPal. Można tutaj użyć kart takich jak Visa, Visa Electron, Mastercard oraz Maestro. Następną metodą jest opłata przelewem bankowym PayPal.
Wszystkie ceny podane na stronach Gamisport.pl zawierają podatek VAT i oprócz opłaty za dostawę nie nalicza się do nich nic więcej (ani za zapakowanie, ubezpieczenie itp.). Przy zamówieniu nad 500 zł opłata pocztowa gratis!
Okres, w którym są ceny aktualne jest końcowy, niż dojdzie do zmiany.
Adres do wysłania reklamacji:
Gamisport Jeans s.r.o.Koperníková 1158Třinec 73961Česká republikaTel:. +48 886 455 226
W przypadku, iż chodzi o konsumenta, reklamacja zostanie rozporządzona w terminie 14 dni. Jeżeli jest możliwe rozporządzenie zobowiazania więcej sposobami, prawo do wyboru ma dłużnik, jeżeli nie było uzgodnione inaczej. Od wybranej decyzji nie można już wycofać się.“
Regulamin dotyczy zakupów w sklepie internetowym www.gamisport.pl (zwany dalej „sklep internetowy“). Regulamin obejmuje szczegółowo opisane prawa i obowiązki sprzedającego, którym jest administrator sklepu internetowego GAMIsport-jeans s. r. o., z siedzibą na ulicy Koperníkova 1158, 739 61, Třinec; NIP: 28643453, numer rejestracyjny w RH: Ostrava/C/36439/29.12.2010. Urząd ewidencyjny: Miejski urząd Třinec, po stronie jednej a po drugiej kupujący. Wszelkie umowy zawarte są zgodnie z prawem Republiki Czeskiej.
W przypadku, iż konsument przedstawia jedną ze stron, wszelkie umowy zawierane są na podstawie kodeksu cywilnego (nr 89/2012 Dz.u.) oraz ustawą o ochronie konsumentów (nr 634/1992 Dz.u.).
W przypadku, iż po stronie znajduje się inny subjekt, wszelkie umowy nie podane w regulaminie podlegają kodeksu handlowemu (nr 513/1991 Dz.u.), wraz z późniejszymi zmianami.
Jest umowa kupna, umowa o dzieło oraz inne umowy, w wypadku, iż po stronie jednej jest konsument a po drugiej stronie dostawca.
Jest osoba, która podczas uzawierania umowy działa w zakresie własnej czy innej działalności gospodarczej. Jest to przedsiębiorca, który bezpośrednio lub za pośrednictwem innych przedsiębiorców dostarcza kupującym towar albo usługi.
Jest osoba, która podczas uzawierania umowy niedziała w zakresie włastnej czy innej działalności gospodarczej. Jest to osoba, która zakupuje towar albo usługi, które nie są używane dla prowadzenia działalności gospodarczej z tymi produktami i usługami.
Jest osoba, która podczas uzawierania umowy działa w zakreszie własnej czy innej działalności gospodarczej.
E-commerce lub inny systém zamówień obsłuwiwany w internecie przedsiębiorcą, który znajduje się w pozycji dostawcy, który oferuje kupującemu towary i usługi.
Zamówienie dokonane przez kupującego jest podstawą do umowy kupna a ta umowa zawarta jest w chwili doręczenia zobowiązującej zgody kupującemu z tą właściwą podstawą (zobowiązującym potwierdzeniem zamówienia ze strony sprzedawcy). Od tego momentu powstają pomiędzy kupującym i sprzedającym wzajemne prawo i obowiązki.
Zawarciem umowy kupna kupujący potwierdza, iż zapoznał się z następującymi zasadami i warunkami i również potwierdza akceptację tego regulaminu. O tych zasadach i warunkach jest kupujący informowany przed dokonaniem zamówienia i ma możliwość zapoznać się z nimi. Warunki te są częścią składową zawartej umowy kupna.
Umowa uzawierana jest w języku czeskim, jeżeli nie sprawia to problemu dla kupującego czy sprzedającego, można spisać umowę w innym języku wygodnym dla obu stron. Zawarta umowa zostaje przez sprzedawcę archiwowana w celu pomyślnego dokonania sprzedaży i nie jest dostępna dla trzecich osób. Informacje dotyczące technicznego procesu dokonywania zakupu są widoczne podczas samego dokonywania zamówienia w naszym sklepie internetowym a kupujący ma prawo do kontroli zamówienia jeszcze przed wysłniem zamówienia i może to zamówienie poprawić. Niniejsze warunki handlowe są wyświetlane na stronach naszego sklepu internetowego i umożliwiają tak ich archiwizajci i odtwarzaniu przez kupującego.
Wszystkie ceny towarów i usług w sklepie internetowym są podane wraz z podatkiem VAT. O całkowitej cenie towarów (w tym opakowania, koszty transportu i zastosowane zniżki) jest kupujący informowany przed dokonaniem zamówienia.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, bez jakiegokolwiek osrzeżenie kupującego. Ta zmiana ceny nie ma wpływu na już dokonane zamówienia.
Metodę zapłaty za towar wybiera sam kupujący podczas dokonywania zamówienia, gdzie są do dyspozycji następujące opcje:
Zwracamy uwagę kupującego na fakt, iż przy opłacie zamówienia za pośrednictwem przelewu bankowego, zamówienie otrzymuje status „Opłacone“ w chwili zaksiegowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Cena towaru jest ważna przez cały okres realizacji zamówienia, do daty, w której administrator wprowadzi nowe ceny.
Czas niezbędny do wysłania towaru, czyli czas wydania towaru przewoźnikowi, jest podany w opisie produktu, i średnio są do 2 – 7 dni od potwierdzenia opłaty za zamówienie.
Całkowity czas dostawy zależny jest równiż od wybranej metody wysyłki i kupujący ma do wyboru następujące opcje:
Zamówiony towar jest doręczony wraz z fakturą, która służy również jako karta gwarancyjna.
Kupujący/nie konsument jest zobowiązany do sprawdzenia towaru dostarczonego przez sprzedającego, natychmiast po odbiorze towaru a zaraz, w przypadku wad, informować o tym sprzedającego. Podpisaniem listu przewozowego kupujący potwierdza nieuszkodzenie towaru podczas dostawy.
Kupujący/konsument nie jest zobowiązany do sprawdzenia towaru po trzymaniu, ale w jego własnym interesie polecamy kontrolę towaru, ponieważ można tym zapobiec problemu z reklamacją towaru uszkodzonego podczas dostawy. Zastrzeżenia do dostarczonego towaru ma możliwość kupujący wpisać do listu przewozowego. Kupujący ma prawo do odmowy przyjęcia paczki z uszkodzonym towarem i wpisać ten fakt do listu przewozowego.
Jeżeli nie został w karcie gwarancyjnej inaczej określony okres gwarancji, wynosi okres ten 24 miesięcy.
Okres gwarancyjny rozpoczyna się od przyjęcia towaru przez kupującego. Okres gwarancji przedłuża się o okres, w którym towar był naprawiany. W przypadku wymianty towaru na nowy, okres gwarancji jest liczony na nowo od daty wymiany towaru.
Gwarancja nie objemuje zużycie towaru spowodowane jego normalnym użytkowaniem. W przypadku, gdy kupujący decyduje się na roszczenia, konieczne jest skontaktowanie się z działem skarg (kontakt znajduje się na internetowych stronach naszego sklepu).
Sprzedawca jest zobowiązany wydać pisemne potwierdzenie o tym, kiedy konsument zastosował prawo do reklamacji, jaka jest treść reklamacji i jakie motody rozpatrzenia reklamacji konsument żąda. Następnie również potwierdzenie daty i sposobu rozporządzenia reklamacji, wraz z potwierdzenie o wykonaniu naprawy i okresie trwania usunięcia wady, czy też pisemne uzasadnienie odrzucenia reklamacji. Obowiązek ten dotyczy także innych osób wyznaczonych do przeprowadzenia napraw.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, kupujący/konsument ma prawo na zwrot kosztów powiązanych z reklamacją. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu uszkodzonego towaru, konsument ma prawo do zwrotu kosztów powiązanych z tym odstąpieniem od umowy.
Konsument ma, zgodnie z postanowieniami § 1829 (1) Kodeksu cywilnego, prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania otwaru. Jesli tak zdecyduje się, jest on zobowiązany do dostarczenia formułarza o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej(emailowej) i dostarczyć nieuszkodzony towar, bez śladów użytkowania lub zużycia, najlepiej w oryginalnym opakowaniu i z wszelką akcesorią, a wszystko to w określonym terminie (odstąpienia od umowy muszą być dostarczone nie później niż w ostatnim dniu okresu 14dniowego okresu). Nie wyklucza to możliwość wysłania zwracanego towaru aż po odstąpieniu od umowy kupna a w tym przypadku sprzedający wymaga, aby reklamowany towar został natychmiast wysłny.
Sprzedawca, po otrzymaniu towaru do reklamacji, zwróci odpowiednią kwotę konsumentowi w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy kupna – tylko przelewem bankowym, zgodnie z ogólnymi przepisami Kodeksu cywilnego.
Sprzedawca ma prawo zwrócaną kwotę obniżyć o koszty poniesione podczas zwrotu towaru. W tym przypadku takie koszty faktycznie poniesione jest w stanie konsumentowi wykazać na podstawie potwierdzeń. To prawo nie jest używane jako metoda rozwiązywania reklamacji towaru.
Sprzedawca podkreśla, iż 14-dniowy okres do możliwości odstąpienia od umowy dotyczy tylko kupującego/konsumenta, jak określono w pkt II. części warunków handlowych i nie dotyczy Kupującego/Nie konsumenta.
W przypadku, iż towar podczas przejęcia nie odpowiada towaru, który obejmuje umowa kupna (zwaną dalej „niezgodności z umową“), kupujący ma prawo do tego, żeby mu sprzedawca bezpłatnie i bez zbędnej zwłoki uwiódł towar do odpowiedniego stanu, jaki jest podany w umowie kupna a to wszystko wg zażądania kupującego albo wymianą towaru czy też jej naprawą; jeżeli nie jest możliwe takie postępowanie, kupujący ma prawo do otrzymania zniżki z ceny towaru lub do odstąpienia od umowy. Nie dotyczy to przypadku, kiedy kupujący przed przejęciem towaru o niezgodności z umową kupna wiedział albo niezgodność z umową kupna sam spowodował. Niezgodność z umową kupna, która pojawi się podczas sześciu miesięcy od dnia przejęcia towaru, uważana jest za niezgodność istniejącą już w chwili przejęcia, jeśli nie jest to sprzeczne ze sprawą albo nie zostało udowodnione inaczej.
Zgodnością z umową kupna rozumiane jest, iż sprzedawanej rzeczy jakość i użytkowe właściwości wymagane umową, sprzedawcą, producentem albo jego zastępcą opisane albo na podstawie ich wykonanej reklamy oczekiwane, lub jakość i użytkowe właściwości dla rzeczy tego typu odpowiednie, która spełnia wymagania przepisów, jest w odpowiedniej ilości, rozmiarze albo wadze i odnosi się do określonego celu, dla którego sprzedawca podaje użytkowanie albo dla którego jest zazwyczaj używany.
Podmiot jest jest rejestrowanym administrátorem danych osobowych. Dane osobowe (konkretnie imię, nazwisko i adres) klientów są przechowywane zgodnie z prawem Republiki Czeskiej, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych nr 101/2000 Dz.u., wraz z następnymi załącznikami i przepisami. Wszystkie informacje otrzymane od naszych klientów są używane wyłącznie dla nas (do udanej realizacji zamówienia) i nie są udostępniane osobom trzecim, ani nie będą użyte do reklamy naszego sklepu. Wyjątek stanowią przewoźnicy, którym przekazywany są dane osobowe klientów w zakresie minimalnym, które są potrzebne do dostarczenia towaru klientowi. Dane osobowe klientów są całkowicie zabezpieczone przed nadużyciem. Zawarciem umowy klient wyraż zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych w naszej bazie danych, po udanej realizacji umowy i to do okresu jego pisemnego oświadczenia o niezgodności z takim przetwarzaniem i przechowywaniem danych. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich naprawy, w tym innych praw do tych danych.
Niniejsze warunki handlowe były konsultowane SOS - Stowarzyszenie obrony konsumentów (www.spotrebitele.info), co potwierdza otrzymane unikalne logo SAOP oznaczające przeprowadzenie audytu konsumpcyjnego regulaminu, który można znaleźć na http://www.spotrebitele.info/audit/audit.php. W razie wątpliwości dotyczących tych warunków można wszystkie zapytania skierować na http://www.spotrebitele.info/poradna/vlozdotaz_saop.php albo zadzwonić na SOS 900 08 08 08 (8Kč/min).
W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o skontaktowanie się z firmą Gamisport.
Ze skutkiem od dnia 15 lutego 2016 roku Komisja Europejska utworzyła platformę dla alternatywnych metod rozwiązywania sporów, która pozwala konsumentom w rozwiązywaniu sporów dotyczących ich zamówień online bez procesu. Proces rozwiązywania sporów jest dostępny pod poniższym linkiem zewnętrznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Niestety nie jesteśmy odpowiedzialni i nie możemy rozwiązywać kłótnie poza drogą sądową. Jeżeli konsument życzy sobie złożyć reklamację, prosimy skontaktować się z nami drogą mailową - sklep@gamisport.pl
"Według Ustawy Republiki Czeskiej w sprawie ewidencji dochodów sprzedawca jest powinien wystawić klientowi paragon. Jednocześnie jest powinien zaewidować odebrany dochód administratorowi podatków on-line; w razie wypadku technicznego najpóźniej do 48 godzin."
GAMIsport-jeans s.r.o.
Koperníkova 1158
73994 Třinec
NIP: 28643453
DIČ: CZ28643453
Nr rachunku bankowego: 18132015370400390430000001
Nr wpisu w rejestrze handlowym: Ostrava/C/36439 /29. 12.2010