Wyprzedaz

MENU ☰

Dostawa i transport

DOSTAWA

Sposób dostawy do 500 zł powyżej 500 zł
Odbiór osobisty Darmowe Darmowe
GLS Poland - kurier - za pobraniem 20 zł Darmowe
GLS Poland - kurier - przelewem 15 zł Darmowe
GLS Poland - kurier - PayPal 15 zł Darmowe

Proponujemy
Ci kilka wariantów zapłaty towaru, z których możesz wybrać ten, który Ci najbardziej odpowiada.

Pobraniem
Towar możesz naturalnie zapłacić dopiero przy dostawie za pobraniem.

Przelewem z konta
Towar zapłacisz przed wysłaniem na podstawie danych, króre wyślemy Ci na podany kontakt(adres).
Nr. Konta: 18132015370400390430000001

Płatności z góry poprzez PayPal
Za pośrednictwem systemu PayPal można dokonać opłaty dwoma sposobami - przy użyciu karty kredytowej bądź salda konta PayPal. System ten akceptuje płatności kartami kredytowymi: Visa, Mastercard, American Express.

Odbiór osobisty
Możliwy w naszym sklepie w Trzyńcu. (płatność tylko gotówką)

Możliwości zamówienia

  • Koszyk
  • E-mailem

Każde zamówienie będzie potwierdzone emailem. W przypadku niedostępności towaru skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym A1sport.pl są końcowe, łącznie z VATem i oprócz opłaty pocztowej (ewentualnie transportu) nie są doliczane do nich żadne dalsze opłaty, jak np. Opakowanie, ubezpieczenie itp.

Od zamówienia w wysokości 500 Zł klient nie płaci opłat pocztowych (transportu)!

REGULAMIN REKLAMACYJNY

Wszystkiezamówienia podane w jakikolwiek wyżej wymieniony sposób są obowiązujące. Przez podanie zamówienia kupujący potwierdza, że był poinformowany o wyrunkach dostawy oraz regulaminie reklamacyjnym, oraz że się z nimi zgadza.

Warunkiem wyżności zamówienia elektronicznego jest wypełnienie wszystkich danych w formularzu.

Poprzez podanie zamówienia w jakikolwiek wyżej wymieniony sposób kupujący zgadza się, żeby sprzedawca zbierał i archiwiwał dane osobowe dotyczące kupującego i jego zakupów. Sprzedawca zobowiązuje się, że tych informacji nie poda nikomu innemu. Kupujący ma prawo na anulowanie swych danych osobowych z bazy danych, o ile zażąda o to pisemnie. Sprzedawca zobowiązuje się najpóźniej do 3 dni od doręczenia pisemnego żądania wszystkie dane z bazy danych anulować.

Kupujący jest zobowiązany podać poprawny i kompletny adres pocztowy, pod który ma być przesłany zamówiony towar.

Kupujący jest zobowiązany do odebrania towaru i zapłacenia całkowitej ceny. Cena całkowita wysyłki jest podana już przy wypełnianiu zamówienia jeszcze przed jego zobowiązującym potwierdzeniem.

Kupujący ma prawo anulować zamówienie lub umowę u kupnie do 10 dni od odbioru towaru, według obowiązującego Kodeksu cywilnego. O ile tak zadecyduje, musi przesłać nieuszkodzony towar, bez znaków używania, w oraginalnym opakowaniu i z wszystkimi akcesoriami zpowrotem w podanym terminie (ważna jest data doręczenia towaru sprzedawcy). Po przyjęciu zwróconego towaru, sprzedawca najpóźniej do 10 dni zwróci kupującemu odpowiednią kwotę w uprzednio uzgodniony sposób.

O ile na kwicie dostawy lub karcie gwarancyjnej nie jest podane coś innego, to obowiązuje gwarancja na dodany towar 24 miesięcy. Czas gwarancji rozpoczyna się w dzień wystawienia dokumentu rozrachunkowego i karty gwarancyjnej i przedłuża się o czas, w którym produkt był w naprawie gwarancyjnej. Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany lub naprawy (według własnego uznania) jakiejkolwiech części, która została uszkodzona w wyniku wady materiału lub produkcyjnej w terminie gwarancji. W wypadku wymiany towaru na inną sztukę (ewentualnie typ), czas gwarancji zostaje przedłużony o czas reklamacji. Kupujący otrzyma ptotokół reklamacyjny, w tórym zostanie podany nowy numer seriowy. Ewentualne dalsze reklamacje załatwia się na podstawie tego protokołu reklamacyjnego.

Prawo do reklamacji nie odnosi się do następujących przypadków:

  • Uszkodzenia mechaniczne, które powstały w wyniku nieostrożnej manipulacji.
  • Zużycie produktu lub jego części z tytułu powszechnego użytkowania i zużycia czasem.
  • O ile termin gwarancjinreklamowanego towaru minął przed datą zgłoszenia reklamacji.
  • Niekwalifikowaną instalacją, nieodpowiednim traktowaniem, obsługą, manipulacją z towarem.
  • Towar był uszkodzony przez żywioł.
  • Towar był uszkodzony nieodpowiednią lub zaniedbaną konserwacją.

W wypadku reklamacji we wszystkich wypadkach konieczne jest dołożyć kopię faktury i dowód zapłaty i dostawy towaru, którego wady są reklamowane, jak również list przewodni z opisem reklamacji.

W wypadku jakichkolwiek wątpliwości lub dalszych pytań prosimy kontaktować firmę Gamisport na podanych adresach kontaktowych.

Jak postępować w przypadku reklamacji

W przypadku wystąpienia jakiś problemów lub wad z zakupionym towarem prosimy o kontaktowanie nas emailem lub telefonicznie z dokładnym popisem reklamacji. Kwalifikowany pracownik poda wszystkie niezbędne informacje, doradzi, czy jest możliwa naprawa wady samym klientem lub czy będzie trzeba wysłać towar do nas.

W przypadku odkrycia wady należy przesłać towar niezwłocznie do nas, nie może być już dalej używane! Wada może przyczynić się do stworzenia dodatkowych wad lub zaburzeń. W tym przypadku może być reklamacja rozpatrzona negatywnie.

W przypadku towarów o dużej objętości niektóre firmy oferują przyjazd swojego pracownika bezpośrednio do Ciebie (w przypadku uzasadnionych reklamacji nie płacisz żadnych opłat za naprawę lub wysyłkę), w przypadku towaru o mniejszyj rozmiarach, konieczne jest dostarczyć towar do serwisu osobiście lub pocztą.

Adres do reklamacji lub zwrotów: 
 Gamigril- Departament Skarg
Wolności 7
Goleszów 43-440
Email: sklep@gamigril.pl

Jeżeli wysyłasz towar do reklamacji to trzeba dołączyć do przesyłki  następujące dokumenty: 

Termin rozpatrywania reklamacji
Sklep zobowiązuje się do nieprzekraczania terminu 14 dni roboczych (od daty przyjęcia reklamowanego towaru do sklepu) na rozpatrzenie reklamacji.

Zwrot pieniędzy przekazem pocztowym nie jest niestety możliwy. Tylko przelewem bankowym na konto klienta.

Prawo do reklamacji nie odnosi się do następujących przypadków:
•    Uszkodzenia mechaniczne, które powstały w wyniku nieostrożnej manipulacji.
•    Zużycie produktu lub jego części z tytułu powszechnego użytkowania i zużycia czasem.
•    O ile termin gwarancji reklamowanego towaru minął przed datą zgłoszenia reklamacji.
•    Niekwalifikowaną instalacją, nieodpowiednim traktowaniem, obsługą, manipulacją z towarem.
•    Towar był uszkodzony przez żywioł.
•    Towar był uszkodzony nieodpowiednią lub zaniedbaną konserwacją.

PROWADZĄCY E-SHOP

GAMIsport-jeans s.r.o.
Koperníkova 1158
739 61 Třinec
ČESKÁ REPUBLIKA

IČO (regon): 28643453

Nr. konta bankowego w Czechach: 2107050154/2700
Nr. konta bankowego w Polsce: 18132015370400390430000001

Warunki sprzedaży w skrócie

  • Minimalna wartość zamówienia wynosi 30 PLN, bez wysyłki.
  • Okres gwarancji rozpoczyna z dniem odebrania przesyłki, na czas 24 miesięcy (jeżeli nie podano inaczej)
  • Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić jej stan.
  • W przypadku stwierdzenia wadliwości, należy towar natychmiast odesłać zpowrotem.
  • Od umowy kupna można odstąpić do 14 dni.

ODR

Ze skutkiem od dnia 15 lutego 2016 roku Komisja Europejska utworzyła platformę dla alternatywnych metod rozwiązywania sporów, która pozwala konsumentom w rozwiązywaniu sporów dotyczących ich zamówień online bez procesu. Proces rozwiązywania sporów jest dostępny pod poniższym linkiem zewnętrznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.