Sposób dostawy | do 500 zł | powyżej 500 zł |
Odbiór osobisty | Darmowe | Darmowe |
Przesyłkownia.PL - przelew / PayPal |
20 zł | Darmowe |
Przesyłkownia.PL - za pobraniem | 24 zł | Darmowe |
GLS Poland - kurier - za pobraniem | 20 zł | Darmowe |
GLS Poland - kurier - przelewem | 15 zł | Darmowe |
GLS Poland - kurier - PayPal | 15 zł | Darmowe |
Proponujemy
Ci kilka wariantów zapłaty towaru, z których możesz wybrać ten, który Ci najbardziej odpowiada.
Pobraniem
Towar możesz naturalnie zapłacić dopiero przy dostawie za pobraniem.
Przelewem z konta
Towar zapłacisz przed wysłaniem na podstawie danych, króre wyślemy Ci na podany kontakt(adres).
Nr. Konta: 18132015370400390430000001
Płatności z góry poprzez PayPal
Za pośrednictwem systemu PayPal można dokonać opłaty dwoma sposobami -
przy użyciu karty kredytowej bądź salda konta PayPal. System ten
akceptuje płatności kartami kredytowymi: Visa, Mastercard, American
Express.
Odbiór osobisty
Możliwy w naszym sklepie w Trzyńcu. (płatność tylko gotówką)
Każde zamówienie będzie potwierdzone emailem. W przypadku niedostępności towaru skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym A1sport.pl są końcowe, łącznie z VATem i oprócz opłaty pocztowej (ewentualnie transportu) nie są doliczane do nich żadne dalsze opłaty, jak np. Opakowanie, ubezpieczenie itp.
Od zamówienia w wysokości 500 Zł klient nie płaci opłat pocztowych (transportu)!
Wszystkiezamówienia podane w jakikolwiek wyżej wymieniony sposób są obowiązujące. Przez podanie zamówienia kupujący potwierdza, że był poinformowany o wyrunkach dostawy oraz regulaminie reklamacyjnym, oraz że się z nimi zgadza.
Warunkiem wyżności zamówienia elektronicznego jest wypełnienie wszystkich danych w formularzu.
Poprzez podanie zamówienia w jakikolwiek wyżej wymieniony sposób kupujący zgadza się, żeby sprzedawca zbierał i archiwiwał dane osobowe dotyczące kupującego i jego zakupów. Sprzedawca zobowiązuje się, że tych informacji nie poda nikomu innemu. Kupujący ma prawo na anulowanie swych danych osobowych z bazy danych, o ile zażąda o to pisemnie. Sprzedawca zobowiązuje się najpóźniej do 3 dni od doręczenia pisemnego żądania wszystkie dane z bazy danych anulować.
Kupujący jest zobowiązany podać poprawny i kompletny adres pocztowy, pod który ma być przesłany zamówiony towar.
Kupujący jest zobowiązany do odebrania towaru i zapłacenia całkowitej ceny. Cena całkowita wysyłki jest podana już przy wypełnianiu zamówienia jeszcze przed jego zobowiązującym potwierdzeniem.
Kupujący ma prawo anulować zamówienie lub umowę u kupnie do 10 dni od odbioru towaru, według obowiązującego Kodeksu cywilnego. O ile tak zadecyduje, musi przesłać nieuszkodzony towar, bez znaków używania, w oraginalnym opakowaniu i z wszystkimi akcesoriami zpowrotem w podanym terminie (ważna jest data doręczenia towaru sprzedawcy). Po przyjęciu zwróconego towaru, sprzedawca najpóźniej do 10 dni zwróci kupującemu odpowiednią kwotę w uprzednio uzgodniony sposób.
O ile na kwicie dostawy lub karcie gwarancyjnej nie jest podane coś innego, to obowiązuje gwarancja na dodany towar 24 miesięcy. Czas gwarancji rozpoczyna się w dzień wystawienia dokumentu rozrachunkowego i karty gwarancyjnej i przedłuża się o czas, w którym produkt był w naprawie gwarancyjnej. Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany lub naprawy (według własnego uznania) jakiejkolwiech części, która została uszkodzona w wyniku wady materiału lub produkcyjnej w terminie gwarancji. W wypadku wymiany towaru na inną sztukę (ewentualnie typ), czas gwarancji zostaje przedłużony o czas reklamacji. Kupujący otrzyma ptotokół reklamacyjny, w tórym zostanie podany nowy numer seriowy. Ewentualne dalsze reklamacje załatwia się na podstawie tego protokołu reklamacyjnego.
Prawo do reklamacji nie odnosi się do następujących przypadków:
W wypadku reklamacji we wszystkich wypadkach konieczne jest dołożyć kopię faktury i dowód zapłaty i dostawy towaru, którego wady są reklamowane, jak również list przewodni z opisem reklamacji.
W wypadku jakichkolwiek wątpliwości lub dalszych pytań prosimy kontaktować firmę Gamisport na podanych adresach kontaktowych.
Jak postępować w przypadku reklamacji
W przypadku wystąpienia jakiś problemów lub wad z zakupionym towarem prosimy o kontaktowanie nas emailem lub telefonicznie z dokładnym popisem reklamacji. Kwalifikowany pracownik poda wszystkie niezbędne informacje, doradzi, czy jest możliwa naprawa wady samym klientem lub czy będzie trzeba wysłać towar do nas.
W przypadku odkrycia wady należy przesłać towar niezwłocznie do nas, nie może być już dalej używane! Wada może przyczynić się do stworzenia dodatkowych wad lub zaburzeń. W tym przypadku może być reklamacja rozpatrzona negatywnie.
W przypadku towarów o dużej objętości niektóre firmy oferują przyjazd swojego pracownika bezpośrednio do Ciebie (w przypadku uzasadnionych reklamacji nie płacisz żadnych opłat za naprawę lub wysyłkę), w przypadku towaru o mniejszyj rozmiarach, konieczne jest dostarczyć towar do serwisu osobiście lub pocztą.
Jeżeli wysyłasz towar do reklamacji to trzeba dołączyć do przesyłki następujące dokumenty:
GAMIsport-jeans s.r.o.
Koperníkova 1158
739 61 Třinec
ČESKÁ REPUBLIKA
IČO (regon): 28643453
Nr. konta bankowego w Czechach: 2107050154/2700
Nr. konta bankowego w Polsce: 18132015370400390430000001
Warunki sprzedaży w skrócie
|
Ze skutkiem od dnia 15 lutego 2016 roku Komisja Europejska utworzyła platformę dla alternatywnych metod rozwiązywania sporów, która pozwala konsumentom w rozwiązywaniu sporów dotyczących ich zamówień online bez procesu. Proces rozwiązywania sporów jest dostępny pod poniższym linkiem zewnętrznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.