Wymiana, zwrot

Wymiana/zwrot towaru w terminie

Co zrobić, jeżeli zakupiony towar Ci nieodpowiada i chcesz go zwrócić lub wymienić?

  • Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że nie był on używany oraz nie jest w żaden sposób zniszczony (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny")
  • Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  • Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania i nie pozbawiony oryginalnej metki wraz z kserokopią dowodu zakupu – nadający się do dalszej sprzedaży. Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.
  • Produkty składające się z wielu elementów nie mogą być zdekompletowane.
  • Jeśli którykolwiek z powyższych warunków nie zostanie dotrzymany, zwrot nie będzie uwzględniony

Zwroty/wymiany/reklamacje prosimy przesyłać tylko pocztą zwykłą - nie za POBRANIEM - przesyłek pobraniowych nie odbieramy!
Zwroty/wymiany/reklamacje prosimy przesyłać tylko pocztą polską - nie KURIEREM - przesyłki kurierem nie ma kto odebrać (jest to adres poczty)!

Gdzie i jak zwrócić / wymienić towar

Towar wysłać pocztą polską albo kurierem pod adres:

Gamisport

Koperníkova 1158

Třinec 73961

Česká republika

Tel:. +48 886 455 226

Do wracanego towaru trzeba dołączyć kopię dowodu zakupu (faktura).
list wyjaśniający sytuację oraz preferowane rozwiązanie sytuacji (wymiana na inny rozmiar, inny towar, zwrot pieniędzy)! Lub formułarz o odstąpieniu od umowy.

Klient wysyła towar na swój koszt.
Wracany towar trzeba dobrze zapakować oraz zabezpieczyć, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.

Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez sklep towaru przelewem na wskazany rachunek bankowy.
Pieniądze zwracamy tylko za towar,  koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.

Więcej informacji na temat sposobu postępowania w przypadku reklamacji można znaleźć TUTAJ.

Newsletter

Dowiaduj się na bieżąco o wszystkich nowościach.